понеділок, 29 лютого 2016 р.

Юні таланти Тишицької ЗОШ І-ІІІ ступенів

 Твір - роздум                                        Найголовніше в людині - її душа
Я часто замислююсь, що головніше в людині? Від багатьох людей можна почути, що саме краса найголовніше. Адже красиву людину люблять, поважають. Дехто вважає, що багатство прикрашає людину. Гроші та коштовності замінять усе.
Почувши це, я думаю, а як же душа? Адже добра душа для мене, як той свіжий подих повітря, неначе весняні співи солов'я. А найбільше я вважаю, що душа схожа на квітку і в кожної людини вона різна, адже немає однакових людей. В кожного є свої розбіжності. У кого душа добра, то на серці у цієї людини цвітуть найбільші та найніжніші квіти. А в кого душа зла, затьмарена, то на серці буде смуток і печаль, а квіти будуть маленькі, зовсім непомітні із гострими колючками.                                                                                       
Отже, люди, не будьте жорстокими. Робіть добро і воно вам повернеться. Будьте завжди веселими, тоді у вас на серці буде цвісти найкраща квітка-душа.
                                                                        Чепурко Наталії


Немає коментарів:

Дописати коментар