понеділок, 29 лютого 2016 р.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА "Літературна казка" (5 клас)

                 Літературна казка

І варіант
1.   Що хотів зробити Лис, щоб похизуватись перед товаришами («Фарбований Лис»)?
А   Пофарбуватись у чудернацький колір;
Б   вкрасти курку на базарі серед білого дня;
В   заспівати на концерті краще за птахів;
Г   обдурити всіх та стати царем.
2.   Чому Недочеревик забрав Алю до Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А   Він помстився їй, що вона недомалювала йому черевика;
Б   тому що вона побачила його у своїй кімнаті;
В   він хотів зробити її новою королевою Недоладії;
Г    вона не довела до кінця соту справу.
3.   До якого різновиду Хух належала Моховинка («Хуха-Моховинка»)?
А   Лісові;
Б   болотні;
В   степові;
Г   очеретні.







Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом:



1     «...Народилася не ранньою вес-                                                                                         ною, як всі її сестри та брати.                                                 
Було тоді вже тепле, ясне, веселе
літо. Її дуже жаліли й любили,                      
але ж любили не тільки за те, що     
 була вона манісінька, як коше-
нятко...»
                                                                                         
2 «...Він приходив кожний вечір —
Хай чи дощ іде, чи сніг                                       
До голодної малечі
І усім приносив сміх...»                                      

3 «...маленький чоловічок у
величезних чоботях із
червоними шнурками...»     





А Коза Лиска («Хуха-Моховинка»);
Б   Хуха-Моховинка («Хуха-Моховинка»);
В   Недоладько («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»);
Г   Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Д   Капітан Макака («Цар  Плаксій та Лоскотон»);
Є   Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»).



Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань.

1.  Охарактеризуйте наступних персонажів казки «Цар Плаксій та Лоскотон»: Плаксій, Лоскотон, Макака.
2.  Що таке літературна казка? Назвіть її особливості. Наведіть декілька прикладів літературних казок, які ви прочитали.
3.  Обґрунтуйте, чому важливо доводити справи до кінця (За моти­вами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»).

Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1)  «Сміх подовжує життя» (За мотивами казки «Цар Плаксій та Лоскотон»),
2) «І допиши і дочитай і з Недоладії — тікай!» (За мотивами казки
«Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»).
3) «Я на нім пізнався, як на фарбованім Лисі!» (За мотивами каз­ки «Фарбований Лис»).




                       КОНТРОЛЬНА РОБОТА
                 Літературна казка

ІІ варіант

1.  Яким новим ім'ям назвався Лис після фарбування («Фарбований Лис»)?
А  Марнослав;
Б  Хитропліт;
В  Синєслав;
Г  Остромисл.
2. Як охарактеризував Недоладько країну Недоладію, щоб поясни­ти Алі, куди вона потрапила («Незвичайні пригоди Алі в країні в Недоладії»)?
А  Країна, де живуть недороблені справи;
Б  країна, де живуть ледарі, які нічого не доводять до кінця;
В  країна, де править Недочеревик;
Г  країна, яку не встигли добудувати.
3.  Чим допомогла Хуха-Моховинка  злому діду-лісорубу («Хуха-Моховинка»)?
А  Показала йому стару сосну, яку можна було зрубати замість її домівки;
Б  врятувала його від смерті, коли його придавило зрубленою сосною;
В сховала його від лісника, який гнався за ним;
Г  помирала його з онуками, які вважали його негідником.








Середній рівень (за кожне питання — 7 бал)

 Установіть відповідність між персонажами творів та їхнім описом.


1       «...Якийсь дивний і страш­ний звір,
 з препоганим запа­хом, покритий не то лускою, не то якимись колючими гудзами, а хвіст у нього — не хвіст, а щось таке величезне і важке, мов довбня...»
2       «...Вона нічого не могла доро­бити до кінця. Ніколи того, що їй клали в тарілку, не доїдала,  того, що давали пити, не допи­вала...»
3       «...Голова його мов бочка,
       Очі – ніби кавуни …»

А  Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Б   Аля («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»);
В   Хуха-Мохованка («Хуха-Моховинка»);
Г  Лис Микита (Фарбований лис»);
Д   Плаксій («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Є   Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»).



Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

1.   Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди  Алі в країні Недоладії»: Аля, Недороль, Недочеревик.
2.   Що таке портрет?
3.   Обґрунтуйте, які наслідки має користолюбство й ошуканство (За мотивами казки «Фарбований Лис»).

Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1)  «Добро вміє прощати» (За мотивами казки «Хуха-Моховинка»);
2)  «Чи можу я потрапити до Недоладії?» (За мотивами казки  «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»);
3)  «Що зробив би я на місці Лиса Микити?» (За мотивами казки «Фарбований Лис»).


Немає коментарів:

Дописати коментар