Літературна казка
І варіант
1.
Що хотів зробити
Лис, щоб похизуватись перед товаришами («Фарбований Лис»)?
А Пофарбуватись у
чудернацький колір;
Б вкрасти курку на базарі серед білого дня;
В заспівати на концерті
краще за птахів;
Г обдурити всіх та стати
царем.
2.
Чому Недочеревик
забрав Алю до Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»)?
А Він помстився їй, що
вона недомалювала йому черевика;
Б тому що вона побачила
його у своїй кімнаті;
В він хотів зробити її
новою королевою Недоладії;
Г вона не довела до кінця соту справу.
3.
До якого
різновиду Хух належала Моховинка («Хуха-Моховинка»)?
А Лісові;
Б болотні;
В степові;
Г очеретні.
Установіть
відповідність між персонажами творів та їхнім описом:
1
«...Народилася не ранньою
вес-
ною, як всі її сестри та брати.
Було
тоді вже тепле, ясне, веселе
літо.
Її дуже жаліли й любили,
але
ж любили не тільки за те, що
була вона манісінька, як коше-
нятко...»
2 «...Він
приходив кожний вечір —
Хай
чи дощ іде, чи сніг
До
голодної малечі
І
усім приносив сміх...»
3 «...маленький чоловічок у
величезних
чоботях із
червоними
шнурками...»
А Коза
Лиска («Хуха-Моховинка»);
Б Хуха-Моховинка («Хуха-Моховинка»);
В Недоладько («Незвичайні пригоди Алі в
країні Недоладії»);
Г Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Д Капітан Макака («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Є Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в
країні Недоладії»).
Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)
Виконайте
одне із запропонованих завдань.
1. Охарактеризуйте наступних персонажів казки
«Цар Плаксій та Лоскотон»: Плаксій, Лоскотон, Макака.
2. Що таке літературна казка? Назвіть її
особливості. Наведіть декілька прикладів літературних казок, які ви прочитали.
3. Обґрунтуйте, чому важливо доводити справи до
кінця (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»).
Високий рівень (за питання — 0-4 бали)
Напишіть
твір-мініатюру на одну з тем:
1) «Сміх подовжує життя» (За мотивами казки
«Цар Плаксій та Лоскотон»),
2) «І допиши
і дочитай і з Недоладії — тікай!» (За мотивами казки
«Незвичайні
пригоди Алі в країні Недоладії»).
3) «Я на нім
пізнався, як на фарбованім Лисі!» (За мотивами казки «Фарбований Лис»).
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Літературна казка
ІІ варіант
1. Яким новим ім'ям назвався Лис після
фарбування («Фарбований Лис»)?
А Марнослав;
Б Хитропліт;
В Синєслав;
Г Остромисл.
2. Як
охарактеризував Недоладько країну Недоладію, щоб пояснити Алі, куди вона
потрапила («Незвичайні пригоди Алі в країні в Недоладії»)?
А Країна, де живуть недороблені справи;
Б країна, де живуть ледарі,
які нічого не доводять до кінця;
В країна, де править
Недочеревик;
Г країна, яку не встигли добудувати.
3. Чим допомогла Хуха-Моховинка злому діду-лісорубу («Хуха-Моховинка»)?
А Показала йому стару
сосну, яку можна було зрубати замість її домівки;
Б врятувала його від смерті, коли його придавило
зрубленою сосною;
В сховала його від лісника, який гнався за ним;
Г помирала його з онуками,
які вважали його негідником.
Середній рівень (за кожне питання — 7
бал)
Установіть відповідність між персонажами
творів та їхнім описом.
1 «...Якийсь дивний і страшний звір,
з препоганим запахом,
покритий не то лускою, не то якимись колючими гудзами, а хвіст у нього — не
хвіст, а щось таке величезне і важке, мов довбня...»
2 «...Вона нічого не могла доробити до кінця. Ніколи того, що їй
клали в тарілку, не доїдала, того, що
давали пити, не допивала...»
3 «...Голова його мов бочка,
Очі – ніби кавуни
…»
А Лоскотон («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Б Аля («Незвичайні пригоди Алі в країні
Недоладії»);
В Хуха-Мохованка («Хуха-Моховинка»);
Г Лис Микита (Фарбований лис»);
Д Плаксій («Цар Плаксій та Лоскотон»);
Є Недочеревик («Незвичайні пригоди Алі в
країні Недоладії»).
Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)
Виконайте
одне із запропонованих завдань:
1. Охарактеризуйте таких персонажів казки «Незвичайні пригоди Алі
в країні Недоладії»: Аля, Недороль, Недочеревик.
2. Що таке портрет?
3. Обґрунтуйте, які наслідки має користолюбство й ошуканство (За
мотивами казки «Фарбований Лис»).
Високий рівень (за питання — 0-4 бали)
Напишіть
твір-мініатюру на одну з тем:
1) «Добро вміє прощати» (За мотивами казки «Хуха-Моховинка»);
2) «Чи можу я потрапити до Недоладії?» (За мотивами казки «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»);
3) «Що зробив би я на місці Лиса Микити?» (За мотивами казки «Фарбований
Лис»).
Немає коментарів:
Дописати коментар