понеділок, 29 лютого 2016 р.

Контрольна робота "Займенник" ( 6 клас )

Займенник

І варіант

Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1.  На які питання відповідає займенник:
А що? де? коли?;
Б хто? що? який? чий? котрий? скільки?;
В хто? який? чий?;
Г що? який? скільки?.

2.        Позначте рядок, у якому всі займенники відмінюються, як при­кметники:
А що, абиякий, мій, будь-що, він;
Б інший, такий, твій, деякий, котрий;
В наш, твій, я, себе, цей;
Г хто-небудь, стільки, весь, цей, самий.

3.        Особові займенники змінюються за:
А родами, числами;
Б числами, відмінками;
В родами, числами, відмінками;
Г родами, числами, відмінками, мають категорію особи.

4.        Позначте рядок, у якому всі займенники належать до одного розряду:
А він, мене, вам, тобі, своїм;
Б кожному, всім, іншого, нічийого, жодного;
В казна з ким, абихто, декому, бозна-чий, когось;
Г нічий, нікотрого, нікому, ні з ким, будь з ким.

5.        У якому рядку всі займенники — неозначені?
А Весь, цей, мій, ніхто, будь-який;
Б той, ніщо, абищо, її, всякий;
В хто-небудь, будь-що, абихто, хтозна-що, казна-хто;
Г такий, сам, ваш, будь-хто, вони.
6.   Зворотний займенник  не має:
А форми місцевого відмінка;
Б форми називного відмінка;
В форми знахідного відмінка;
Г форм орудного і називного відмінків.

7.        Які розряди займенників утворюються від питальних?
А Неозначені;
Б відносні;
В особові;
Г заперечні.

8.   У якому рядку всі слова пишуться окремо?
А Ні/до/кого, ні/у/скількох, аби/з/чим;
Б аби/хто, ні/який, ні/в/що;
В казна/в/кого, ні/з/ким, хто/сь;
Г будь/хто, ні/скільки, ні/за/що.

 Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, по­значений буквою.

9.        Установіть відповідність між займенником та його розрядом:
1          тобою;                         А  вказівний.
2          цього;                         Б   означальний.
3          всю;                                          В  відносний.
4          собою.                          Г  особовий.
                                                    Д зворотний.

10.           Написати твір-мініатюру на тему  «За що я люблю свою школу?» , використовуючи займенники різних розрядів.




Займенник

ІІ варіант

Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді.

1. Займенники співвідносяться з:
А іменником, числівником, прислівником;
Б іменником, прикметником, дієсловом;
В іменником, дієсловом, числівником;
Г іменником, числівником, прикметником.
2. Який займенник відмінюється як числівник?
А Ніякий;
Б скільки;
В комусь;
Г жодний.
3.  У якому реченні виділене слово є вказівним займенником?
А Ми тоді ще були дітьми і, може, не одразу розуміли всю велич першої науки першого свого вчителя (В. Кучер).
Б Скільки підросло й полетіло нас
   В молодій весні, в колосистім полі,
А у тебе знов та ж доріжка в клас,
Той же явір наш
Під вікном у школі (А. Малишко).
В Вчителько моя, зоре світова,
Раднице моя на Вкраїні милій (А. Малишко).
Г Минали роки, і кожен з нас усе більше і глибше усвідомлював велику ціну знанням (В. Кучер).
4.  У якому рядку всі займенники присвійні?
А їхній, його, наш;
Б нашому, твоїй, ти;
В ваш, її, нічий;
Г весь, ваш, вашого.
5.  Для чого служать відносні займенники?
А Для творення питання;
Б для увиразнення змісту речення;
В для вирізнення предметів у мовленнєвій ситуації;
Г для поєднання частин складного речення.
6.  Які займенники в непрямих відмінках мають іншу основу, ніж у називному?
А Означальні;
Б вказівні;
В зворотній;
Г особові.
7.  Укажіть, у якому рядку всі займенники пишуться разом:
А ні/хто, де/який, аби/що, ні/котрий, хто/сь;
Б ні/для/кого, ні/який, де/що, хтозна/що, аби/хто;
В ні/скільки, ні/з/чим, де/хто, будь/що, казна/що;
Г ні/чий, будь/який, ні/від/чого, казна/хто, будь/хто.
8.  Не має форми називного відмінка займенник у рядку:
А його;
Б тебе;
В себе;
Г мене.

 Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного цифрою, потрібно дібрати відповідник, по­значений буквою.

9.    Установіть відповідність між займенником та його розрядом:
1         свій                                      А        заперечний
2         його                                     Б        неозначений
3         хто-небудь                       В        особовий
4         ніхто                                    Г        присвійний
                                                       Д      відносний
10.           Написати твір-мініатюру на тему  «За що я люблю свою школу?» , використовуючи займенники різних розрядів.

1 коментар:

  1. Вдячна педагогу за надання прекрасного матеріалу . Із задоволенням скористувалася.Завдання змістовні, Цікаві та зрозумілі учням різного рівня навчальних досягнень.

    ВідповістиВидалити